Als Seizoensmedewerker in de Tuinafdeling ben je verantwoordelijk voor het bieden van uitstekende service aan onze klanten. Je staat klanten te woord, geeft advies over tuinproducten en zorgt ervoor dat de afdeling er netjes en geordend uitziet. Daarnaast help je met het inrichten van seizoensdisplays, het op voorraad houden van producten en het verwerken van leveringen. Je werkt nauw samen met collega's om een aangename winkelervaring voor onze klanten te creëren. Als Seizoensmedewerker komen deze taken jouw richting uit:
Adviseren van klanten over tuinproducten en -materialen
Zorgen voor een nette presentatie van de tuinafdeling
Assisteren bij het inrichten van seizoensdisplays
Op voorraad houden van producten en regelmatig inventariseren
Verwerken van leveringen en zorgen voor een correcte opslag
Klantvragen beantwoorden en problemen oplossen
Bedrijfsinformatie
Dit bedrijf heeft de ambitie om de nummer één Doe-Het-Zelf winkel te worden in België, door klanten te helpen om hun DIY projecten succesvol aan te pakken. Ze hanteren de waarden: Open, actief en positief.
Jouw profiel
Dit is wat wij van jou verwachten:
Affiniteit met tuinafdeling en kennis van tuinproducten
Klantgerichte instelling en goede communicatieve vaardigheden
Flexibiliteit om in het weekend te werken
Fysiek zwaar werk
Teamspeler met een positieve instelling
Ervaring in de detailhandel is een pluspunt
Heftruckattest is een pluspunt
Zeer goed NL en je kan je ook makkelijk redden in het Frans aangezien 45% van de klanten Franstalig is
De klant verwelkomen
De wensen vaststellen en adviseren over de producten en diensten
De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
Bestellingen plaatsen
Producten naar een afdeling brengen
Producten op rekken of schappen plaatsen